Početni engleski jezik i ciljevi koje treba ostvariti na kursu početni nivo engleskog jezika

Da li vam se po ko zna koji put dešava da krećete na početni nivo engleskog jezika i nikako ne uspevate da ga savladate? Ne možemo baš uvek okriviti profesora. Problem uglavnom leži u tome što niste znali kako treba da učite, nije vam rečeno ili ste možda mislili da jezik možete savladati dolaženjem jednom ili dva puta nedeljno na nastavu. Nažalost, to nije dovoljno. Ako zaista želite da napredujete i budete fluentni, da sutradan i radite sa tim jezikom, potrebno je malo više rada i truda. Evo nekoliko praktičnih saveta:

Početni engleski jezik

Početni engleski jezik

1.UTVRDITE ODREĐENU OBLAST

Dok ne utvrdite jednu oblast, nikada nemojte prelaziti na novu. Ako vam nešto nije u potpunosti jasno, nemojte oklevati da pitate profesora. Oni su tu da bi vas naučili. Bitno je upoznati se sa oblastima koje se rade na početnom nivou engleskog jezika, sa temama za razgovor i količinom reči koju bi trebalo savladati na kraju kursa.

2.ORGANIZACIJA NA PRVOM MESTU

Organizacija je bitna, kako u životu, tako i kod učenja jezika. Kao što sam napomenula, profesor nije dovoljan, ako vi ne radite samostalno kod kuće. Nikako se pod tim ne podrazumeva učenje unapred, ali je bitno redovno raditi domaće zadatke. Nikada ne preskačite lekcije, idite nekim redom i odredite sebi koliko vremena ćete dnevno posvetiti jeziku.

3.MORATE IMATI PRAKSU

Iako vidite da napredujete, odlično radite zadatke na časovima, PRIČAJTE SA PROFESOROM NA ZADATU TEMU jer ćete se tako opustiti. Nemojte misliti da drugi znaju više od vas jer nemaju strah da se upuste u konverzaciju, bez obzira na greške. Profesor će vas svaki put ispraviti i tako ćete zapamtiti kako je ispravno nešto reći. I nije bitno što znate kako se grade vremena, ako ne znate to da primenite u konverzaciji. Niko se nije naučen rodio. Dajte sebi vremena!

4.UČENJE POMOĆNIH I NEPRAVILNIH GLAGOLA ĆEMO SVRSTATI POD „MORANJE“

Postoje tri pomoćna glagola u engleskom jeziku (TO BE, TO HAVE, TO DO). Njih prvo moramo savladati da bismo mogli da krenemo sa učenjem nekih drugih, težih stvari. Nije dovoljno naučiti ih napamet, treba ih znati ih primeniti u rečenici. Što se tiče nepravilnih glagola i čuvene II i III kolone, bitne su nam za građenje određenih vremena, pasiva i indirektnog govora.

5.SAVLADAVANJE NOVIH REČI

Ne kažem vam „otvorite rečnik i učite redom“ već nakon svake lekcije izvucite nepoznate reči u svesku koja će vam samo za to služiti. Možete ih obeležavati po lekcijama ili po stranama u knjizi. Svaki početnik na kraju početnog nivoa bi trebalo da zna između 300-500 reči. Nemojte stavljati veliki akcenat na gramatiku, kako ne biste zaboravili učenje novih reči. Bilo bi dobro napisati po rečenicu, dve ispod svake nove reči i pokušati ih ubaciti u govor.

6.TESTOVI

Profesori se često susreću sa ljudima koji imaju odbojnost prema testovima jer testiranja izazivaju u ljudima neku vrstu stresa. Kako bi profesor imao uvid u napredovanje učenika testovi su odlično rešenje. Tako profesor ima predstavu na šta bi trebalo obratiti više pažnje ili se vratiti. Testove možete raditi i kod kuće na svom računaru ili mobilnom telefonu i sami videti koliko ste napredovali.

Pokušajte da pratite ove metode i znam da ćete ostvariti veliki napredak u učenju i savlađivanju engleskog jezika. I dođite do nas da učimo engleski jezik zajedno!

Piše: Anđela Jevremović